Meta Medicin

Hvad er en Meta Medicinsk analyse?

Til en Meta Medicinsk analyse vil vi sammen kigge på dine fysiske symptomer og finde årsagen/traumet bagved. Sammen vil vi udarbejde en terapiplan som passer specielt til dig og dit symptom. Det vigtigste ved Meta Medicin er at man forstår sygdomsprocessen, som viser kroppens reaktion i stress og helbredelse (2 faser) og vigtigheden af at få løst de konflikter/traumer der holder sygdomsprocessen igang, så kroppen restituerer sig hurtigt og mest optimalt. Samtidig skal man være klar til at tage ansvar for sit liv og gøre det der skal til på alle planer for at opnå fuld sundhed og harmoni i sit liv fremover.

meta med. logoLæs meget gerne Din Intelligente Krop af Susanne Billander inden din første Meta analyse. Bogen kan købes i Meta Klinikken eller på mygind.dk

Hos Meta Klinikken anbafaler vi at kombinere en Meta Medicinsk analyse med et tankefeltsterapi forløb.

Hvad er Meta Medicin?

En model som giver dig forklaringer på din krops biologiske adfærd. Både i forhold til tidligere, nuværende og fremtidige symptomer.

Meta betyder at se noget oppefra -  at få et større perspektiv. Medicin betyder oprindeligt lægekunst, kunsten at fremme kroppens selvhelbredende kræfter. I Meta Medicin forbindes traditionel, komplementær og alternativ behandling, fordi alt hører sammen. Det skaber de bedste resultater.

Når du hører eller læser principperne i metamedicin, vil du med det samme se, hvordan du selv og andre hvergang bevæger sig igennem alle de stadier, metamedicinen beskriver. Det er fordi kroppens intelligens opfører sig ens for os alle sammen.

Metamedicin bygger på naturlove, som giver logiske forklaringer på kroppens biologiske adfærd. Kroppen med dens celler forsøger hele tiden at hjælpe os ved at tilpasse sine biologiske programmer til de situationer, vi står i. Kroppen skelner ikke mellem konkrete/praktiske problemer og følelsesmæssige problemer. Det gør metamedicin til gengæld - den hjælper med at oversætte tanker og følelser til cellebiologi.

Din krop går fra at være besværlig til at være din egen intelligente hjælper.

Metamedicin er under konstant udvikling af læger, terapeuter og forskere fra hele verden gennem International Meta-Medicine Association (IMMA).

kilde: mygind.dk